cabinrecruitment.nl

De juiste mensen op de juiste plek

VIP trainingen

VIP SERVICE TRAINING VOOR AIRLINES

De concurrentie binnen de luchtvaart is enorm. Vele maatschappijen verdwijnen of kunnen nog maar net het hoofd boven water houden. Hoe kan de cabin attendant zijn/haar steentje bijdragen? Hoe kunnen we zorgen dat de passagiers voor UW maatschappij blijven kiezen? Tenslotte geldt geen klanten-geen vluchten-geen business.

DEZE TRAINING IS BEDOELT VOOR 
LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN DIE:
  • VIP service wensen op hun privé jets.
  • VIP service wensen voor hun business class passagiers.
  • De service aan de economyclass passagiers aan boord op een nog hoger niveau willen tillen en zich daarmee willen onderscheiden van concurerende luchtvaartmaatschappijen.
  • De cabin attendants bewust willen maken van hun rol als frontlijnpersoneel.
  • De cabin attendants bewust willen maken van het belang van het hebben van klanten en hun intentie om opnieuw te boeken bij uw luchtvaartmaatschappij (repurchase intention).
  • De cabin attendants willen laten groeien in hun service en klantvriendelijkheid.

TRAININGSINHOUD:
  • Wat is VIP service en hoe geef je die?
  • Omgang met verschillende soorten VIP's.
  • Omgang met verschillende soorten passagiers (gedrag en cultuur).
  • Etiquette, gedrag in en om het vliegtuig.
  • Communicatie, verbaal en non-verbaal, woordkeuze, slecht nieuwsgesprek,aanspreken passagiers.
  • Persoonlijke présence, grooming.
  • VIP catering.

VIP SERVICE TRAINING VOOR PARTICULIEREN


VIP STEWARD OF STEWARDESS WORDEN?

Je bent steward(ess) in hart en nieren en loopt graag een tandje harder voor jouw passagier(s). Je geeft graag de beste service en wilt hier graag verder in groeien. Dan ben ik de juiste persoon om jou te helpen! In de VIP servicetraining leer je wat VIP service is, hoe je VIP service geeft, maar ook hoe je je service op een hoger niveau kunt tillen in de reguliere luchtvaart. 


Mijn kennis, ervaring en passie is gebundeld in een training om je kennis te vergroten en je te inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

DEZE TRAINING IS BEDOELT VOOR DE STEWARD(ESS) DIE:
  • Met VIP's werkt of wilt gaan werken.
  • Voor een grote luchtvaartmaatschappij werkt en zichzelf wilt onderscheiden en verder wil ontwikkelen in klantvriendelijkheid.
  • Op het punt staat promotie te maken en het verschil wil gaan maken in het sollicitatiegesprek omdat hij/zij zich verder heeft bekwaamd door deze training te volgen. 

WAAROM EEN TRAINING VOLGEN BIJ CABINRECRUITMENT? 

UW TRAINER:
  • Is klantvriendelijkheidstrainer bij KLM Cityhopper geweest.
  • Heeft vijf jaar op het regeringsvliegtuig gewerkt (PH-KBX).
  • Is private/corporate flight attendant bij ASL/JetNetherlands.
  • Is vijf jaar werkzaam geweest als cabin recruiter voor KLM Cityhopper. 
  • Heeft bijna twintig jaar ervaring in de luchtvaartdienstverlening.
RESULTAAT:
Door de VIP service training:
  • Komen de cabin attendants rustiger en professioneler over op de passagiers.
  • Men leert gepast te communiceren en zich prettig en elegant te bewegen tussen de passagiers.
  • Men leert om gedrag beter te begrijpen en interpreteren.
  • Men leert wat VIP service inhoud en hiernaar te handelen.
  • Men wordt bewust gemaakt van de eigen zwakke en sterke punten. Deze worden gespiegeld en besproken.  
  • Men kan het geleerde meteen toepassen in de praktijk.

De VIP steward(ess) maakt HET verschil!


Ik pas mijn training graag aan naar uw wensen.